Válasszon ki egy üzletet
Cseh Köztársaság Cseh Köztársaság
Németország Németország
Spanyolország Spanyolország
Finnország Finnország
Franciaország Franciaország
Magyarország Magyarország
Írország Írország
Olaszország Olaszország
Hollandia Hollandia
Portugália Portugália
Ausztria Ausztria
Lengyelország Lengyelország
Dánia Dánia
Svédország Svédország
Ga ajtó
Vásároljon most, fizessen később
Vásároljon most, fizessen később

Élvezze a Lightswing® azonnal

30 nap, hogy meggondolja magát
30 nap, hogy meggondolja magát

Így van időd gondolkodni rajta

 Rendeljen 16:00 óra előtt az aznapi feladáshoz
Rendeljen 16:00 óra előtt az aznapi feladáshoz

Még aznap elkészítjük a megrendelését

  1. Home
  2. FAQ
  3. 7. Szállítás és visszaküldés

7. Szállítás és visszaküldés

Hol találom a Track & Trace kódomat?

Miután a megrendelését feldolgoztuk, e-mailben kap egy Track & Trace kódot.

Nem kaptam meg a csomagomat, mit tegyek?

Ez sajnálatos! A legjobb módja annak, hogy elérjen minket e-mailben, a kérdését és a rendelési számot is megadva....

Megadhatok más szállítási címet?

Igen, ez lehetséges. A fizetés során megadhat egy számlázási címet és egy másik szállítási címet. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a...

Mikor kapom vissza a pénzemet?

Ha megkapjuk a visszaküldött terméket, legkésőbb 14 napon belül megkapja a visszatérítést.

Mely országokban nem rendelhető a lightswing®?

Sajnos a Lightswing®-t nem tudjuk szállítani Európán belül Svájcba, Norvégiába, Máltára és Izlandra.

Mikor szállítják ki a rendelésemet?

A szállítás átlagosan 1-2 munkanapot vesz igénybe az Egyesült Királyságban, Belgiumban, Németországban és Hollandiában. Rendelés ezen kívülről...

Hogyan küldhetek vissza egy terméket, és mennyi a visszaküldési idő?

Ha a webshopunkon keresztül vásárolt terméket szeretne visszaküldeni, a visszaküldést a visszaküldési oldalon regisztrálhatja.....